EnglishAzerbaijanIran

مزایای ساخت رستوران گردانپنج شنبه ۰۵, اسفند ۱۳۹۵

رامش سازه به عنوان بهترین طراح و سازنده رستوران گردان در کشور قصد دارد شما را با مزایای ساخت رستوران گردان آشنا سازد.

رستوران گردان می تواند همراه با یاد آوری شگفتی ها و تداعی خاطرات ارزشمند برای بازدیدکنندگان آن باشد.

اگر این مجموعه در تالار جهت سالن عقد قرار بگیرد، به صورتیکه عروس و داماد در وسط قرار بگیرند، بسیار  زیبا بوده و جلوه گر خاطرات خوش و به یاد ماندنی خواهد بود.

همچنین این مجموعه جهت اجرای سمینار در استان و سخنرانی وکنسرت در این مجموعه بی نظیر خواهد بود و  با داشتن رستوران یا کافی شاپ گردان، آن مجموعه برند استان می گردد.

چرخ ها: چرخ های این مجموعه از جنس ABS ضد سایش طراحی گردیده که کاملا بدون صدا و لرزش می باشد که هر چرخ دارای سه جفت بلبرینگ متفاوت می باشد که تمام لرزش و حرکات اضافی رستوران را ساپورت می کند. با نصب این چرخ ها رستوران کاملا بی صدا و روان حرکت کرده به صورتی که آب داخل لیوان به هیچ عنوان حرکتی ندارد.

سرعت رستوران گردان یک دور در ساعت می باشد که این امر توسط یک دستگاه اینورتر قابل تنظیم می باشد. این سازه در ساختمان های قدیمی و جدید قابل اجرا می باشدو نیازی به استحکام بنای بالا ندارد. چون سازه این مجموعه را می توان با سازه خیلی سبک اجرا نمود.

در مکان هایی که از سل خورشیدی جهت تامین انرژی استفاده نمیکنیم، داشتن یک برق تک فاز با قدرت ۶ آمپر ۲۲۰ ولت کافی می باشد. ولی توسط اینورتر این برق تبدیل به سه فاز ۳۸۰ ولت گردیده و موتورها را به حرکت در می آورد و با دارا بودن اینورتر مصرف برق استارت اولیه ندارد و با افزایش مشتری مصرف برق بالا خواهد رفت که در نهایت به ۶ آمپر خواهد رسید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishAzerbaijanIran